Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на фарове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулиране на фарове

    Здравейте, колеги! Лятото рециклирах лупите, монтирах си ги, но нещо не съм доволен от осветеността на пътя пред колата на къси светлини. Светят изключително силно - много ярка светлина, но ....Струва ми се, че дългите светят доста високо, въпреки, че няколко пъти ги свалях с моторчето - метод с изключване на буксите и въртене на копчето и после пак закачане на буксите. Сменил съм и крушките с чисто нови на HELLA, но пак е същото явно си иска регулиране. Ако някой знае в Пловдив читав сервиз/майстор или пък някакъв трик за това ще му бъда адски задължен.
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

  • #2
    Не съм много в час но мисля че е важно да уточниш дали си с ел фарове или със саморегулиращи

    ---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:21 ----------

    Извинявам се Сега дочетох за моторчето Според мен свестен реглаж
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #3
      Ел. са.
      Алфа...всичко друго е компромис!
      http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
      Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
      Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

      Comment


      • #4
        Вземи си Осрам или Филипс крушки. Реглажа можеш сам на/срещу стена да го направиш
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Вземи си Осрам или Филипс крушки. Реглажа можеш сам на/срещу стена да го направиш
          Да допълня - плътно до вертикална права стена или нещо друго и хоризонтална кола

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Да допълня - плътно до вертикална права стена или нещо друго и хоризонтална кола
            Плътно? Колко "плътно"? 3 см. достатъчно плътно ли е?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Мисля че машинното регулиране 4-5 лева си струва парите На стената ще ги понагласите но пак няма да сте в оптималният вариант
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #8
                Според мен поне на 5 метра от стената. Тогава разликите във височината са по-ясни. Все пак е 1% наклон...
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  И после като е плътно до стената или на 5 метра от нея какво правим? И в какво положение трябва да е ключа за ел. регулиране - на 0?
                  Алфа...всичко друго е компромис!
                  http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                  Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                  Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                  Comment


                  • #10
                    Фаровете се регулират по схема, когато се регулират- копчето на нула. Аз бих отишъл в сервиз.
                    Разстоянието е 10 метра, на стената се разчертават вертикални и хоризонтални линии, на определени разстояния, когато се регулират са включени дългите светлини, като при регулировка единият фар се закрива, за не повече от три минути защото може да прегрее.
                    Това е най общо.
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:17.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Копчето на 0, както е казал колегата. Най-общо процедурата - мериш от земята до центъра на фара (къса светлина), обикновено има нещо като кръстче или 'мерник'. Примерно е 60 см. Ако си на 5 м. от стената, хоризонталната част от светлинното петно на фара трябва да е 5 см. по-ниско - 55 см. Ако си на 10 м. (по-точно ще е) - 10 см. Така можеш да си ги регулираш по височина. За ляво/дясно малко повече играчка.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                        Копчето на 0, както е казал колегата. Най-общо процедурата - мериш от земята до центъра на фара (къса светлина), обикновено има нещо като кръстче или 'мерник'. Примерно е 60 см. Ако си на 5 м. от стената, хоризонталната част от светлинното петно на фара трябва да е 5 см. по-ниско - 55 см. Ако си на 10 м. (по-точно ще е) - 10 см. Така можеш да си ги регулираш по височина. За ляво/дясно малко повече играчка.
                        Когато сложиш пред самия фар снопът е концентриран все още и се виждат ясно линиите. Но всеки си знае

                        Comment


                        • #13
                          http://img.photobucket.com/albums/v2...ts_adjustm.jpg

                          ето пример за реглаж на фарове.
                          sigpic
                          Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                          АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                          АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                          Comment


                          • #14
                            Чудесна схема, само формулата много сваля фаровете
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Ето и схемата от E-learn:



                              Prepare the vehicle complete with spare wheel, tools, fluids, fuel reserve.

                              Check that the tyre inflation pressure is correct.

                              Place the headlamp alignment switch in position '0'.

                              Position the vehicle on a flat surface, perpendicular to a screen with an opaque surface, 10 metres away, which contains the following lines.

                              1. V - V: vertical corresponding to the trace of the vehicle symmetry plane.

                              2. C - C: traces of the vertical planes passing through the reference centres of the light clusters.

                              3. HC - HC: horizontal corresponding to the height from the ground of the reference centres for the light clusters.

                              4. AC - AC: horizontal 11 cm below the HC - HC line.

                              5. Lines inclined at 15° as illustrated in the diagram.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X