Здравейте, колеги! Лятото рециклирах лупите, монтирах си ги, но нещо не съм доволен от осветеността на пътя пред колата на къси светлини. Светят изключително силно - много ярка светлина, но ....Струва ми се, че дългите светят доста високо, въпреки, че няколко пъти ги свалях с моторчето - метод с изключване на буксите и въртене на копчето и после пак закачане на буксите. Сменил съм и крушките с чисто нови на HELLA, но пак е същото явно си иска регулиране. Ако някой знае в Пловдив читав сервиз/майстор или пък някакъв трик за това ще му бъда адски задължен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на фарове
Collapse
X
-
Регулиране на фарове
Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настоящаТагове: Няма
-
Не съм много в час но мисля че е важно да уточниш дали си с ел фарове или със саморегулиращи
---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:21 ----------
Извинявам се Сега дочетох за моторчето Според мен свестен реглажALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
-
Ел. са.Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеВземи си Осрам или Филипс крушки. Реглажа можеш сам на/срещу стена да го направиш
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеДа допълня - плътно до вертикална права стена или нещо друго и хоризонтална кола
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
И после като е плътно до стената или на 5 метра от нея какво правим? И в какво положение трябва да е ключа за ел. регулиране - на 0?Алфа...всичко друго е компромис!
http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща
Comment
-
Фаровете се регулират по схема, когато се регулират- копчето на нула. Аз бих отишъл в сервиз.
Разстоянието е 10 метра, на стената се разчертават вертикални и хоризонтални линии, на определени разстояния, когато се регулират са включени дългите светлини, като при регулировка единият фар се закрива, за не повече от три минути защото може да прегрее.
Това е най общо.Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:17.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Копчето на 0, както е казал колегата. Най-общо процедурата - мериш от земята до центъра на фара (къса светлина), обикновено има нещо като кръстче или 'мерник'. Примерно е 60 см. Ако си на 5 м. от стената, хоризонталната част от светлинното петно на фара трябва да е 5 см. по-ниско - 55 см. Ако си на 10 м. (по-точно ще е) - 10 см. Така можеш да си ги регулираш по височина. За ляво/дясно малко повече играчка.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеКопчето на 0, както е казал колегата. Най-общо процедурата - мериш от земята до центъра на фара (къса светлина), обикновено има нещо като кръстче или 'мерник'. Примерно е 60 см. Ако си на 5 м. от стената, хоризонталната част от светлинното петно на фара трябва да е 5 см. по-ниско - 55 см. Ако си на 10 м. (по-точно ще е) - 10 см. Така можеш да си ги регулираш по височина. За ляво/дясно малко повече играчка.
Comment
-
Comment
-
Ето и схемата от E-learn:
Prepare the vehicle complete with spare wheel, tools, fluids, fuel reserve.
Check that the tyre inflation pressure is correct.
Place the headlamp alignment switch in position '0'.
Position the vehicle on a flat surface, perpendicular to a screen with an opaque surface, 10 metres away, which contains the following lines.
1. V - V: vertical corresponding to the trace of the vehicle symmetry plane.
2. C - C: traces of the vertical planes passing through the reference centres of the light clusters.
3. HC - HC: horizontal corresponding to the height from the ground of the reference centres for the light clusters.
4. AC - AC: horizontal 11 cm below the HC - HC line.
5. Lines inclined at 15° as illustrated in the diagram.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment